Skoči na glavno vsebino
Select Page

SOCIALNI KONTEKST KOT DEJAVNIK MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA

KAKO Z OBLIKOVANJEM POZITIVNE VRSTNIŠKE KULTURE PRISPEVATI K VKLJUČOJOČI ŠOLI? 

Šola se je z osmošolci in devetošolci vključila v projekt SOCIALNI KONTEKST KOT DEJAVNIK MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA, kjer se izvaja raziskava na področju poglobljenega preučevanja vzajemnih odnosov med psihosocialnimi značilnostmi razredov in posameznih učencev ter njihovo udeleženostjo v procesu medvrstniškega nasilja. Gre za vzorec učencev v obdobju zgodnjega mladostništva. Na osnovi raziskave bo oblikovan celosten preventivni in intervencijski program za zmanjševanje medvrstniškega nasilja. Raziskavo koordinira Pedagoški inštitut, FF MB in LJ, ter Fakulteta za naravoslovje in matematiko UM.

(Skupno 116 obiskov, današnjih obiskov 1)
DOSTOPNOST