Gradimo dobro skupinsko klimo. Pogovarjamo se o odnosih, čustvih, primernem vedenju, pravilih. Beremo pravljice z odnosnimi tematikami (K. Mandl), izdelujemo vedro dobrega počutja. Igramo se socialne igre v katerih spoznavamo drug drugega, sebe, svoje reakcije in čustva. Sprejemamo še neznane otroke v svojo sredino, damo jim možnost vključevanja, pomagamo premostiti stiske ob vstopanju v novo okolje, med nove ljudi. Urejamo in vnašamo red v prostore v katerih bivamo: dekoracija, urejamo garderobo, učimo se pospravljati igrače – vse ima svoje mesto, učimo se samostojnosti in skrbi zase – pospravljamo za seboj, samostojno se oblačimo, skrbimo za svoja oblačila in predmete, za seboj puščamo čiste prostore. Pričnemo z urejanjem mapice dosežkov – intervju in beleženje izjav. Delamo v večini individualno, spoznavamo se, gradimo odnos z otrokom. Spoznavamo in preizkušamo kompetence otrok. Vsak otrok je lišan in viden. Vsak otrok in odrasel v skupini pridobiva občutek, da je pomemben člen klime in da ima moč vnašati v skupino dobre stvari.
(Skupno 168 obiskov, današnjih obiskov 1)