Branje, bralna kultura, bralna značka in obisk knjižnice so pomembni pojmi, ki so povezani z razvijanjem bralnih navad in spodbujanjem otrok k večjemu branju. Te dejavnosti so zelo pomembne, saj pomagajo otrokom, da postanejo bolj samostojni bralci, se razvijajo kulturno in širijo svoj besedni zaklad. Tako smo se v 4. razredu odločili, da bomo na svojih policah imeli vedno kakšno knjigo, ki jo bomo brali vsaj vsako sredo, ko imamo na urniku tiho branje v nadaljevanjih. Izkazalo pa se je, da sedaj učenci posežejo po knjigi tudi kdaj v odmoru ali če predčasno končajo kakšno nalogo. Knjiga na polici se je izkazala kot zelo dobra praksa, saj se je s tem povečalo tudi pripovedovanje za bralno značko.
V sredo, 5.3. smo obiskali knjižnico, kjer so učenci s knjižničarko Lidijo ponovili oznake na knjigah. Skozi dejavnosti – pospravljanje knjig na police, iskanje knjig glede na izvlečen listek z naslovom in avtorjem knjige – so učenci utrdili in ponovili oznake na knjigah ter se tako urili v samostojnosti iskanja knjig.